miercuri, 15 mai 2013

De ce Isostar si Compressport ?

Probabil va intrebati ce sunt cu firmele astea 2 si de ce fac atata tam-tam cu ele. Ei bine vreau sa stiti ca eu nu as promova un produs in care nu cred sau care nu e indicat. Lucrul care ma motiveaza sa va prezint aceste 2 marci este faptul ca le-am incercat si au trecut testul. Merita ca orice sportiv sa cunoasca aceste produse si sa afle mai ales de ce sa faca alegerea sa foloseasca produsele acestea, care sunt beneficiile lor si cum actioneaza.

Nu este de neglijat nici faptul ca Isostar este cea mai mare firma de nutritie sportiva din lume, iar sportivii de top folosesc cu succes aceste produse. Daca ar fi sa dam cateva exemple si in acelasi timp sa fim patrioti am spune ca : Juganaru Razvan, Ciprian Balanescu, Alex Ciocan, Georgian Popovici folosesc cu incredere produsele isostar la concursuri si antrenamente.

De ce Isostar si Compressport ? In spatele unor branduri mondiale stau de fapt 2 elemente esentiale din antrenamentul unui sportiv si anume:

Nutritia 


si Recuperarea 

Restul e muuulta munca.
Daca te ocupi de fiecare dintre aceste doua aspecte s-ar putea sa fie in favoarea ta, pe cand daca le neglijezi s-ar putea sa iti traga in jos nu numai rezultatele sportive ci si conditia fizica.

Nutritia in jocul sportului reprezinta un rol decisiv. Daca stii cand si cum sa mananci asta face diferenta intre tine si restul.

Se stie ca secretul nutritiei sportive este sa mananci cand nu ti-e foame si sa bei cand nu iti este sete.
Ce sa mananci si ce sa bei in timpul concursurilor sau antrenamentelor gasesti aici si aici. Personal in timpul concursurilor folosesc geluri, shoturi, bautura isotonica si din cand in cand batoane.

Pe de alta parte, in ceea ce priveste recuperarea aceasta se face prin:

-un dus fierbinte dupa antrenament sau concurs insa nu uita inainte de dus sa mananci, pentru ca dupa ce te dai jos de pe bicicleta timp de cateva ore, organismul tau lucreaza de 3 ori mai intens fata de rata normala pentru a restabili resursele ce le-ai pierdut in timpul efortului. Asa ca mananca inainte de dus.

-alta metoda de recuperare este masajul
-stretching



-antrenamentele usoare

Insa peste toate acestea, intra in scena Compressport, care revolutioneaza capacitatea de recuperare cu ajutorul echipamentelor de compresie din catalogul 2013.

De ce ?

Pentru ca aceste echipamente au grija de tine favorizand circulatia sangelui din picioare spre inima putin mai repede decat in mod normal, ceea ce are o influenta uriasa asupra performantelor tale.Cu cat sangele ajunge mai repede la inima cu atat se oxigeneaza mai repede si cu atat muschii tai se recupereaza mai rapid.

Au o aerisire foarte buna si nu retin apa, astfel ca pielea ta ramane tot timpul uscata. De asemenea ionul de argint este un bonus nu numai pentru transpiratie ci si impotriva raspandirii bacteriilor.

Pe langa acest fapt echipamentele compressport sunt gandite astfel incat atunci cand le porti in timpul efortului ele intarzie acumularea de acid lactic prelungind astfel rezistenta ta la efort. Sunt ideale atat in timpul activitatii cat si pentru refacere activa sau pasiva.




Acum cateva zile am incercat pentru prima data sa merg la antrenament cu jambierele compressport si am remarcat o diferenta semnificativa. M-am simtit excelent, am reusit unele performante care alteori nu le atingeam. Am parcurs 1250 m diferenta de nivel in 35 de km fara sa simt macar oboseala. Acelasi antrenament fara jambiere mi s-a parut mult mai obositor alteori.

ps: Duminica trecuta am participat oficial la primul concurs si am purtat jambierele Compressport. Rezultatul ? Daca pana acum nu a fost concurs de 50 de km la care sa nu am crampe si sa fiu nevoit sa imi dau pumni in picioare ca sa pot sa termin cursa, acum pentru PRIMA OARA am fost si eu uimit sa termin o cursa incredibil de grea de 66 de km cu 2300 dif de nivel FARA CRAMPE si fara dureri majore in afara de cele de la efort. Sunt foarte multumit de ele si voi continua sa le folosesc.
Intr-o perioada chiar imi era ciuda pe unii care ii auzeam ca nu au niciodata crampe, acum stiu cum e sa fii ca ei.



Toata gama de produse compressport o puteti vedea aici http://www.compressport.ro/ si puteti face o comanda la numarul 0747070905 sau pe adresa de mail comrace93@yahoo.com valabil si pentru comenzile pentru produse Isostar. Gama de produse ISOSTAR o puteti vedea chiar aici pe paginile blogului.

Ar trebui remarcat si faptul ca pretul pe care il oferim este mai mic decat pretul recomandat de producator. Totul pentru ca voi sa va bucurati de beneficiile acestor echipamente.

In concluzie vreau sa intelegeti ca nu sunt un oarecare agent de vanzari. Ceea ce promovez am testat mai intai si am cules singur beneficiile si ma bucur ca pot reprezenta aceste brand-uri pentru ca si alti sportivi sa se bucure de toate beneficiile.

Spor la antrenamente si "rupeti lantu' !"
Ne vedem la stand la urmatoarul concurs si anume Cozia MTB !

Tchuss !

2 comentarii:

  1. Am o intrebare. Treaba cu compresia se aplica si pentru alergatori daca folosesti jambierele compressport (adica o sa ai rezistenta la efort mai mare) sau orice altfel de jambiere nu conteaza firma pana la urma.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu vad 2 intrebari in intrebarea ta:

    1. Treaba cu compresia se aplica si la alergatori, in special. Adica de la alergatori s-a ajuns si la ciclism nu de la ciclism la alergatori. Daca te vei uita in tara, mai multi alergatori poarte jambiere decat ciclisti. Deci DA e valabil si pt alergatori. Jambierele actioneaza la fel.

    2."sau orice altfel de jambiere nu conteaza firma pana la urma."
    - Conteaza firma, pentru ca nu degeaba doctorii si proiectantii de la compressport s-au straduit atata timp sa perfectioneaza si sa gandeasca aceste produse. La fel cum nu poti sa compari Dacia cu Mercedes, amandoua fac acelasi lucru numai ca intr-un alt mod si la o alta calitate.

    Sper ca ai primit un raspuns pertinent din partea mea.

    RăspundețiȘtergere