vineri, 26 octombrie 2012

Vanessa Fernandes foloseste Isostar !



Vanessa FERNANDES

 
Vanessa Fernandes, triathlonista din Portugalia, a obtinut medalia de argint la Jocurile Olimpice de la Beijing 2008. Ea este campioana europeană și mondială triatlon (Lisabona, Campionatul European 2008, la Madrid Cupa Mondială 2008)


Relația pe care am dezvoltat-o cu ISOSTAR se bazează pe un parteneriat de încredere, precum și o colaborare strânsă între noi. Activitatile mele sportive sunt foarte intense și epuizante. Uneori e  nevoie de multe ori de călătoriile pe distanțe lungi luandu-ma departe de țara mea, de cei dragi ai mei, precum și susținătorii mei. Cu toate acestea, recompensele de la victoriile mele sportive îmi permit să trec cu usurinta peste momentele mai puțin vesele.

Cred că e esențial să am o dieta adecvata si bine echilibrata pentru corpul meu, pentru a avea potențialul de a-mi da un impuls atunci când am nevoie de el cel mai mult. De aceea, dieta mea nu se poate baza doar pe produse alimentare tradiționale, și mă uit în mod regulat pentru surse de energie specializate pentru rezultate optime.
Am ales ISOSTAR ca o sursă suplimentară de energie, deoarece este brandul in care am încredere, care imi da cantitatea optima de energie exact atunci când am nevoie de ea. Isostar oferă, de asemenea, o gamă largă și variată de soluții energetice.


ISOSTAR este energia mea cea mai buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu